1ste dagen op ARUBA - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Steven Veenstra - WaarBenJij.nu 1ste dagen op ARUBA - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Steven Veenstra - WaarBenJij.nu

1ste dagen op ARUBA

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Steven

30 Januari 2007 | Aruba, Oranjestad

Hey,

Onze eerste dagen zitten erop na een goede vlucht, aangekomen op Aruba.
De eerste dagen direct weekend dus lekker veel leuk dingen gedaan als zonnen en volleyballen op het strand, hooiberg (hoge berg op aruba 550 treden) beklommen. En een Arubaans feest meegemaakt in een groot stadion. Daarnaast natuurlijk heerlijk verbrand want jah dat wil hier wel.
Gister maandag hebben we onze auto gekregen, k moet wel zeggen dat ie aardig bij ons past, in elk geval de mooiste auto onder de studenten op blue village (appartementen complex waar we verblijven).
Gister is onze stage begonnen bij het ministerij van Landbouw. En de eerste dag begon direct echt op z'n arubaans ( rustig aan) we moesten om 7 uur beginnen, kwam half 8 pas iemand die de deur los deed. Zouden we 11 uur een rondleiding krijgen van het eiland, dat werd al gauw 14 uur. Dus ja we maken ons maar niet te druk.
Onze precieze opdracht is ongeveer als volgt: Inventariseren van cactushagen op aruba. Deze cactushagen staan langs perceelsgrenzen. Het probleem is dat deze hagen (typerend voor Aruba) de laatste jaren steeds meer verdwijnen door de toenemende urbanisatie. Deze hagen worden dus in geinventariseerd en digitaal verwerkt, hier gaan wij ons dus de komende weken mee bezig houden.

Groetjes vanuit het zonnige Aruba

Steven

P.S Fokke en marije, ja ze hebben hier Heiniken bier..

• 30 Januari 2007 - 13:02

Jeanet:

Hee schat,

Je moet het daar dus rustig aan doen, goeie oefening voor jou zeg! je moet dus werkelijk cactussen gaan tellen, zat ik er toch niet zo ver naast he ? Hoop dat je het erg naar je zin hebt en veel dingen kunt gaan ondernemen met jullie autootje. 'k Heb nog geen brokken gemaakt met jou autootje en dat ben k ook niet van plan.

Dikke zoen en tot spreekse !

• 30 Januari 2007 - 13:03

Oh Ja:

Wanneer ga je dr foto's op zetten want ik ben natuurlijk super nieuwsgierig naar jullie stulpje !

• 30 Januari 2007 - 13:05

Hiltje:

Lekkerrrr relaxed!!! Dus cactussen tellen in normaal Nederlands :-p

• 30 Januari 2007 - 13:20

Marlies:

heeej steven!!
    duzz,,, lekkr chill daar, op zn arubaanse relaxedheid :D
    mooi werk daar dus,, gezellig cactussjes tellen,, en jij maar zeggen dat je ging inventariseren, en interessant doen
    haha,, nee gekheid..
    veel succes daar!! en veel plezier natuulk
    en zoals jeanet al zegt,,, we zijn heeeel nieuwsgierig naar foto's :)
    spreken elkaar vast wel weer op msn!
    veel liefs! marlies

• 30 Januari 2007 - 14:20

Theo:

Denk om de prikkers.
    En leuk om te horen dat we nu bij de zelfde baas werken.

• 30 Januari 2007 - 15:49

Suzanne:

Yes het klinkt allemaal goed wat jullie al mee gemaakt hebben! over 2 dagen begint ons avontuur ook! Hoe bevalt het appartement?
    Groetjes Suzanne

• 30 Januari 2007 - 16:16

Maaike:

Hoi Steven

Ik ben nog druk aan het werk, ik begrijp dat jij de komende weken kunt uitrusten en toch gaat cactussen tellen. We krijgen dus gelijk. Geniet ze en de pleisters niet vergeten als je gaat tellen. Want prikken dat kunnen ze die cactussen.

groetjes
    Mem

• 30 Januari 2007 - 16:54

Jolien:

Hey Steven,

Dat klinkt prima!! en het inventariseren moet je maar als een leuk klusje zien naast alle andere dingen die je daar beleefd en gaat beleven;). Dat komt wel goed met jullie daar. Jammer dat je er niet bij kan zijn als we met Festina aan tappen. Maar we zullen er een mooie avond van gaan maken.

Groetjes Jolien

PS en natuurlijk ook de groetjes van de rest van de muntelgang!

• 30 Januari 2007 - 18:06

Dennis Houben:

Hey Steven,
    Cactushagen? is dat niet een beetje ouderwets? Ik heb ene beter idee. Alle hagen mzagen en asfalteren. Zo hoef je niks te inventariseren en kun je langer branden in de zon!

Veel plezier en succes!!

DenniZ

• 30 Januari 2007 - 21:42

Myrna:

Hee Steven!
    Wat klinkt dat lekker; rustig aan, lekker warm... hoe warm is het bij jullie? En hebben jullie een leuk appartement?
    Hoop voor je dat Leon niet snurkt en andersom hoop ik voor Leon dat jij niets snurkt; of slapen jullie niet bij elkaar in de buurt?
    He, een hele toffe tijd en tot het volgende bericht!
    Groetjes uit Vught

• 30 Januari 2007 - 21:48

Joost:

Hahah jaja Dennis ... Een paar gaten erin asalteren en het lijkt net Curacao :P

• 31 Januari 2007 - 12:26

Freerk :

Ja wij hebben hier ook hagen en cactussen. dus als je wat tijd over hebt kom gezellig langs, het bier is nu zo ongeveer wel koud.

• 31 Januari 2007 - 12:26

Freerk :

• 01 Februari 2007 - 10:33

Pake:

hoi Steven, fijn dat je goed over gekomen bent en veel plezier in de zon.groetjes pake en Corrie.

• 01 Februari 2007 - 19:48

Rolf Van Der Molen:

He plukveer,

het is te hopen dat je het tellen niet verleerd bent van vroeger! Ik zei altijd al de lessen van juf Miny komen altijd van pas! Veel plezier nog jonguh en wil wel binnen kort even foto's zien uiteraard.

Gr. Rolf

• 03 Februari 2007 - 14:08

Jelmer:

Hee Steven

Dus zoals ik nu lees zit jij daar wel prima. Lekker rustig aan in de zon cactussen tellen. En ook nog een auto en Heiniken Bier kan niet beter. Nou nog veel Plezier en ik spreek je hier wel weer
    Groeten Jelmer

• 03 Februari 2007 - 15:28

Harriette :

he steven
    is het daar leuk
    ik hoop dat je het erg naar je zin heb daar

• 03 Februari 2007 - 20:44

Fokke :

Hoi Steven

Wij zitten aan een brooodje hamburger hebben ze die daar ook? en niet te veel heineken he!!

groetjes van Fokke
    Oh ja we hebben gewonnen met korfbal!!

• 04 Februari 2007 - 10:30

Arianne Buurmeisje:

goede reis gehad en veel dingen

de groeten van het buurmeisje